close
唔知係我發燒定係出疹,塊面紅到成個蘋果咁,痕但係又唔可以r喎,好慘啊!已經成兩個星期啦~~~咪咪仲係度講,依家好似好流行登革熱喎,我豬仔仲過份又無常識,佢居然話「你唔好野埋我添喎」!乜登革熱可以就咁人對人傳播架咩?係好痕好痕但係又唔可以r佢的情況之下,唯有係咁洗白白,一日沖四五次涼,遲早洗到我甩皮......

昨日去左和合石拜山,因為怕重陽果日會多人,點知今日都冇人去既,靜英英咁,仲冇封路添啊,可以坐的士上去唔駛行,好好彩走果陣又有的士,唔係就要行出去等巴士囉!因為我同牛牛兩個行路好慢,如果就咁行出去都要差唔多半個鐘啊!

依兩日都好少對住個電腦都係食左藥就休息,其他時間都係畫草稿多,好努力咁學緊畫 CG,不過好多都唔見得人呢!廢紙的數目比起成功畫起線稿的數目高出 N 咁多倍,真係覺得自己唔掂!

突然有種想讀返書既衝動,心中既果一團火又開始燒到熊熊聲,不過仲未開始行動,亦都唔知學咩好,我諗今次依團火都好快會熄囉~呵呵
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()