唔知點解訓極個人都仲好累,咪咪話我仲未病好,成日都係度提住叫我一放完公眾假就要再去睇醫生,佢仲話我依幾日個人係咁漲,叫我唔好飲咁多水,但係人地好口渴啊嘛!依兩個星期日日都飲十五六杯水,不過就冇咩廁所去,咪咪話我水腫喎!腫到變左隻豬!仲要係懶訓果隻添!!!灰ing......

有咩辦法可以通一通大腦便秘呢!?最近大腦唔知點解突然間就塞左!諗到少少又諗唔得多,個人又變到好無記性,剛剛放低d野轉個頭又要週圍搵!唔通真係病到傻左?定係患上左少年(!?仲少)痴呆症乎!嗚呼哀哉~~~

好想好想好想好想睇『通靈王』既動畫啊~~~~~~~(回音ing)!依兩日係度不停咁睇緊『海賊王ONE PIECE』既動畫,兩個字~超正!!雖然唔係好聽得明日文,不過都有中文字幕,好過聽亞視既配音。唔係話佢地既配音唔好,不過嘛....都係聽返日文感覺好好多~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()