close
「好心你啦!甩咁多貓毛,沖完涼就自己沖下啦!一d手尾都冇!」

最近唔知做咩甩好多頭髮,日日洗完白白廁所都有好多頭髮,今日終於俾豬仔話我,唔識執返起 d 頭髮,話我冇手尾。有時真係唔知點解,我似細妹多過似家姐,無論係身高樣貌同智慧都係,第一眼見我們兩姐弟時,差不多所有人都會話豬仔是哥哥,搞到佢成日係度以為自己真係大過我,俾細佬教訓好慘啊!!!

之前返醫院果陣應承左社工姑娘每星期最少要做少少家務,例如洗兩次碗!!不過我每星期唔止洗兩次啊!做唔到既野我一向都唔會應承啊,如果我明知自己唔會做或者做唔到既事,無論咩條件點都好我都唔應承架!另外我都有應承醫生要多d出街行下唔好成日係屋企,所以日日都有落街行公園,好似果d退休婆婆咁!

唔知做咩依半個月都唔係好寫畫公仔,反而日日都係度睇漫畫,今日既目標既睇晒成套藤崎龍既封神演義!

完來晏晝果套唔知乜野DoReMe都幾好睇架!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()