之前一直都講緊要裝修的事,終於都打好晒價同落實日期囉!前幾日牛牛同豬仔去左搵地方將仲要既野同埋衫果d寄倉同埋依個月我地住既地方,寄倉呢就搵左大埔既太平,而住就租左天水圍既海逸酒店月租計劃。

因為應承左裝修師傅會清吉間屋俾佢地做野,所以要係開工之前清左間屋佢,唔執都唔知道,原來間屋咁鬼死多野,全部執清之後,有成差唔多廿個膠箱再加廿個紅白藍膠袋!!

除左執去寄倉既野之外,另外仲有準備依個月入去酒店住果陣要用既野,其實裝修師傅報話只係需要十五日,不過就埋傢俬同埋間房啊果d,牛牛就話預一個月會好些!咪咪因為仲要返工,所以佢話只要間工裝修好,訓地下都好過日日咁又出又入喎,而豬仔同牛牛就話到時先算,而我呢~就打算住夠一個月先走囉~~係酒店有得游水又可以玩健身,仲可以靜靜地咁專心d讀好我係圖書館借返黎既書,最重要既係可以由朝到晚都嘆冷氣!不過主要都係佢地話唔想我係度阻住佢地執野做野喎,因為我只係執自己d野已經整到扭親舊患又損手損腳,佢地話費時到時我有破壞冇建設反而阻住佢地做野!

依家間屋清吉左,發覺原來間屋都好大下架,我屋企係舊式既 H 型公共屋邨的五人單位,諗住拆左露台果幅牆間多間房,到時就真係一人一間房囉!(牛牛同咪咪一間、我一間、豬仔一間)

後補
因為屋企裝修的關係,腦爺子封塵了整整一個月,其實之前我已經有想過依照腦爺子的慣性來說,平常日子一個月的時間足夠它掛掉兩三次,在很大機會掛掉的情況下,我什麼都有備份,就只有網站這裡沒有!因為想著即使自己沒有備份,在伺服器上還有嘛!而在裝修前因為發生了一件不太愉快的事件,我一氣之下將站站暫時關閉了,更手快快的將所有檔案從伺服器上刪除了!就這樣今年二月到七月期間的日記便全沒有了!唉...我真的是太笨了......

arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()