close
對上一次寫日記與今次剛剛相隔了十日,好多人都問我依十日去左邊,我邊度都冇去度,只係氣管炎同感冒一齊黎,所以每日都係訓!!醒左食藥再訓再醒再訓,連續十日!!!咁中間緊係有清醒既時間,不過都係訓係張床度懶,都係當訓緊算囉。豬豬神已經降身係我身上啦!我就是人見人愛、車見車載、棺材見到都打開蓋既睡之豬豬神啦!!

難得今日唔係咁眼訓,對住腦爺子係度發呆,見到自己足足十日以上冇更新過,心郁郁想畫畫,但係大腦便秘的情況下連畫個圓圈都畫不成!!!係無所事事既情況之下,我既慣病又出現啦....改啊改,其實改版改版,改黎改去都係咁,只係個版面唔同左之嘛!每次都係咁同自己講,改咩姐,改左同冇改有咩分別呢?不過硬係手仔痕痕係要r下先安樂,就係咁,今日又改左版囉。

日日係度聽許詔洋既花香同邱澤既你知道我愛你!!中左電視劇主題曲毒添!薰衣草真的很好看呢!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()