close
真係隔左好耐好耐冇寫過,比週記相隔的時間還要長,我太懶啦。

最近日日係度睇漫畫書,豬仔俾公司炒左之後依排都係度打 Online Game,咪咪又取消左我個上網 ACC 喎,搞到我冇得上網。我屋企有幾部電腦,除左我同豬仔一人一部之外仲有兩部舊既散件機,一向我地都係分開兩個 ACC 上網,但係豬仔冇做野之後咪咪話要減少d無必要既開支,於是就取消左我個 ACC 啦。依家變左兩個人用一個 ACC 上網,因為我同豬仔既房間得遠而且我地又冇裝 Rounter,每次只可以一個人上網。咁我見豬仔都好耐冇休息,咪俾佢玩囉,我日日上網都冇野做剩係睇網頁之嘛。點知一抖就抖左半個月有多,半個月冇更新啊!!嘿嘿嘿!不過依家我都係冇咩心機打字同畫畫,等我睇埋套柯南先啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()