close
今日牛牛休息,成家人一齊過左上水行街街,因為佢地話想換左張床裖喎!首先去左海馬既分店睇(佢個門口係話海馬架),但係入面果個師奶咁款既老板就咩都唔識,居然話床裖係越厚就越硬叫我地買厚d既就得喎!於是牛牛話去第二間睇下啦,跟住去左間叫翡翠籐器既舖頭,果個sale哥哥好有心機咁介紹資料俾牛牛同咪咪睇,又叫佢地坐下訓下試下好唔好先決定,牛牛一訓落去已經話買啦買啦,一張四尺半乘五尺六寸高(無記錯的話=P)只係要六百八十幾蚊咋!算唔算好抵呢?

買完野之後一家人去左買六合彩,因為話今期中左好多錢喎!買完之後本來話去買餸,不過我想剪頭髮喎,於是咪咪便和我去剪頭髮,而豬仔同牛牛就返屋企先。四十八蚊洗剪恤加九蚊服務費,招呼一流手勢又好喎,所以剪完咪咪仲破例俾左貼士佢地。我由細到大剪得最短都係過晒耳仔好似個冬菇咁款,但係今次由過左肩四吋長剪到好似人地剷青咁款,不過長少少,前面d陰係眼眉對上成1cm~~~幫咪咪剪果個姐姐仲問佢我係咪失戀所以剪到咁激添!其實剪成咁係咪咪提意既,佢話咁樣個人精神d喎!我又未試過咁樣,咪試下囉!剪左出黎都幾得意啊!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()