close
咳左咁多日終於都發燒啦!食左藥就係度睇書,數數下入黎依大半個月入面,大大話話我都睇左差唔多成三十本書啦!剩係昨日就睇左五本,今日都有四本啊!牛bb話我睇得咁快都唔知有冇用心睇喎,不過細細個果陣我已經係咁,放學去圖書館借書睇第二日就睇晒還得。

今日睇既書入面,有一本好搞笑,係彭浩翔寫既婚前婚後三分險 - season 2 斷食害人。依本書係寫彭浩翔同佢老婆(老闆)既婚姻生活,你會覺得佢兩個搞野得黎勁 sweet,係人都覺得佢地好恩愛呢!

話時話,天水圍圖書館細過粉嶺果間好多,而且勁多簡體字書,我唔識簡體字,所以少左好多選擇。不過都搵到好多書睇,就好似張小嫻既散文就有三本我未睇過啊!另外仲有李敏、鐘偉民、幾米、蕭君紅既書睇,全部都未睇過架!其實有好多好多書都未睇過,起碼簡體既未啦!就算係我最鐘意既散文,都有好多未睇過,所以次次去到都唔捨得走,仲借到手都拎唔晒先肯走,唔知點先可以搞掂我依個書書飢渴症呢!

不過有陣時我都覺很自己怪怪的,若果果d野好多人都話好同追果陣,就算佢本身真係好都好,我就偏偏唔鐘意。好似好多人都話小王子都睇,我就偏唔睇,就算係哈利波特啊,我都係到電影出到第二集先去睇第一集既書咋!可能我絕對相信所謂一個大話講一百次就成真既野掛,亦都唔鐘意明明係錯既因為人人都咁做就錯都照做。好似以前玩 Online Game 咁,d人好鐘意玩 Player Killer,殺黎殺去嘈到話要出黎隻揪,有陣時明知係錯既,但係因為大家都咁玩所以明知錯都照跟 (最簡單既例子就係外掛啦),玩到咁都唔知有咩好玩,成日話人地都用啦所以自己都用,唔通個個去打劫又跟住去打劫咩,用下個腦都知唔得啦!

我情願俾人話我 out 老土,都唔願意咁去盲目附和!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()