close
經過左依兩個月黎洗過六次機重裝過六次 window 之後,腦爺子終於都順返條氣開始運作正常啦!希望唔好再要我洗機就好啦......

有睇到首頁既 memo 都應該知道我依排係度搞緊咩啦!就係 CGI 下載啦~~~~~係打依一篇日記既時候我只係做緊站站既 4.0 版咋!不過都做左六至七隻 CGI 架啦!

一邊打日記一邊睇住我屋企果隻傻鸚哥臭b係度咬鎖鏈,臭b真係好可愛啊~

我部數碼相機終於都正式打柴啦。之前剩係個 LCD 壞有,依家連影相都唔得啊,嗚嗚!我又唔捨得俾錢拿去整喎,部機係我係旺電果度買既果d玩具機,只係幾百蚊,如果要用返差唔多既價錢黎整返佢,我情願儲錢正正式式買過部好d既好過囉......
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()