close
哇哇哇!同上次日記隔左十一日,點計依個都唔係日記囉。其實每日都會記得,不過真係冇野好寫,之前果十一日,我日日都係食藥→休息→食飯→食藥→訓覺,都唔知有咩可以記,唔通記低自己咳左幾多聲,定係訓左幾個鐘咩。

今日好返好多冇咁咳又唔係好累,同左屋企人落街食晏晝,豬仔係度講,依家我既生活同一隻豬冇分別,除左食就係訓!!!不過佢都唔好得我好多,至從早兩個月佢俾公司炒魷魚魚之後,日日都同我一樣除左食就係訓!!!

依家我屋企變左個動物園,有一隻廿一樓既牛牛爸爸、一隻非常追上潮流走在時代尖端既哥斯拉恐龍咪咪、由細至大被當作貓一般寵壞的我、還有一隻披隻狼皮的羊咩咩豬仔 (自稱為狼實則在羊年出生的人),收入場費每人一蚊唔知有冇得賺呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()