close
今日要返醫院覆診,平時都係一個月返去一次,不過上一次覆診換左隻新藥,唔知道反應會點,所以醫生話今次半個月就要返去見佢囉。每次見醫生都係咁,問下點啊最近有冇咩特別唔舒服啊之類,跟住就話記得準時食藥啊,下次返黎再見你啦!見埋社工部既姑娘,傾左一陣計,佢問我做咩成個細路女咁,話我唔似成年人喎,真係話俾人知我今年廿x歲都冇人信!咪咪又係度講啊講,兩個雞啄唔斷咁講左好耐,悶死我。

是日公公生日,睇完醫生就同埋咪咪係沙田搭車出去太古同公公食飯啊!唔好話我大鄉里,話時話依家真係唔識搭車,連地鐵要係邊個站轉都唔知,多左條線又唔鬼知喎,好在仲識睇地圖,識係油塘轉車,本身個月台姐姐仔叫我同咪咪搭油麻地果邊轉架,不過我一向搭開側魚涌果邊轉,依家多左條將軍澳線亂左龍之嘛。

一出地鐵站口太古城廣場果度有間馬莎,咪咪突然間一聲「試食啊」就衝左埋去。都唔知扮識佢好定唔識就咁行左去好。記得以前都試過一次,我同咪咪係上水行街果陣,本身我地係馬路邊架,但係我見到個冇人係度既櫃員機有錢喎,咁咪指住部機同咪咪講「個櫃員機有錢喎」,我都未講完句說話,佢就一個箭步衝左埋去拿左錢,成千蚊啊,不過分得一百俾我,到依家仲成日講返出黎話我遲鈍講得黎都衝左埋去拿啦咁喎,師奶即係師奶,有時候都會諗,唔知第時會唔會好似咪咪咁呢?不過只係想像已經令到我覺得很可怕......
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()