close
今日牛牛收工早左返屋企,佢係百佳買左好多野返黎諗住打邊爐,因為我地習慣左用鮮雞蛋 + 鼓油 + 沙渣醬嘛!咁我見牛牛係度洗緊佢買返黎果d野食果陣諗住扮下乖乖囡囡幫下手啦,見到個碗櫥度有隻碗放左開黎,諗住幫牛牛打定隻蛋先啦 (其實果隻碗牛牛已經打左隻蛋落去),咪一手伸過去拿隻碗出黎,係好高速既情況下我係見到有d橙橙地色既野飛左出黎,同時牛牛就大叫「隻碗入面有蛋架!!!」但係果陣碗入面既蛋已經唔見左啦!於是我、牛牛同豬仔就係個廚房入面週圍搵啦,但係搵極都搵唔返隻蛋喎,果陣個洗手盤浸緊d腸腸,就算跌左落去都唔會唔見,而且洗手盤入面根本就冇蛋既踪影,最後我地連垃圾筒都搵埋都唔見,就係咁隻蛋就係冇人知道點解既情況之下消失左!

人地套戲就叫哈利波特消失的密室,我屋企依次叫蝦我好笨消失的雞旦......人地套書同戲都值錢,可惜我地隻蛋只係值七毫子!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()