close
昨晚收到朋友仔介介既電話,話伯伯約左佢食飯叫埋我出去,有人請食飯喎,當然要去啦!

約左一點半係信和門口等,我好笨笨咁樣遲左十分鐘(對唔住啊介介),不過有人遲過我,伯伯佢遲左足足半個鐘!!!我仲同介介講笑,話如果遲到要罰錢錢咁我地就發達啦!伯伯到左之後第一句就話我剪到個頭咁型,跟住我即刻搭口話「家下我媾死女囉!咁鬼型!」雖則我對女仔沒有多大興趣......人家又不是同性戀......

伯伯到左之後問我地想食d乜,不過我同介介都係冇乜主見既人,於是就諗住跟住條街行睇下有乜食啦,去到一間日本野同粥舖面前伯伯就問我地食邊樣,因為上次出黎食飯食左日本野,而且天氣凍凍嘛,我就話食粥啦。

我叫左一碗牛肉粥,伯伯叫左白粥,介介諗左好耐先決定食肉丸粥,因為我地三個都好怕熱,所以食得好慢啊!伯伯叫左好多其他野食,有炒麵、腸粉、牛肉腸粉、蘿蔔糕、咸肉粽,我覺得蘿蔔糕最好味呢!

食完野我地傾左陣計,跟住去左信和行下,我想搵泓景台果個廣告入面首歌啊,聽人講話係Le Couple唱架,不過行左成個信和都搵唔到啊。因為同左咪咪講夜晚返屋企食飯,所以行完信和就去左搭巴士返屋企。

今日係樓下既漫畫舖度租左第一至三冊哈利波特既小說睇,一本厚過一本,睇第一本果陣已經有睇到唔想放低既感覺啦!!!唔怪得知真係咁多人話好正啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()