close
由昨晚半夜開始肚仔痛,唔知食左d乜污漕野,定係我食左粥粥佢清腸胃,好慘慘咁同冷冰冰既廁所仔為伴......

除左係廁所仔辦理人生大事之外,其餘時間都用晒黎改版,睇完衫衫既網網同埋佢佩服我果d說話我好慚愧,我果d邊算係改版喎!!!心入面果圈火燒到熊熊聲!!!我要改版!!!!!!!!!!

今次網網既版本我加返音樂,好希望好希望大家可以聽下由黃大煒、謝霆鋒、黃中原、游鴻明四個人合唱既『我們這裡還有魚』。依首歌既歌詞好有意思架 (我打左好耐,因為網上面我搵唔到歌詞)。

希望大家都搵到係自己身邊游的魚魚!

另外呢....
特別特別要感謝各位係依段時間關心我既每一位朋友仔
多謝!!!>3<
我知道我身邊仲有好多幸福既魚魚喔


我們這裡還有魚 by 魔霆癡狂
我以為冬天是最美麗的季節
冷冷的溪邊有你還有魚在水裡
一堆堆很自在
一對對很相愛
讓人想到未來
是不是你也和我一起在尋找
那種魚只有幸福的人看得到
誰用愛去擁抱
它就在周圍繞
陪你一直到老
我知道這些日子你要承擔多少哀傷
才可以面對破碎的夢想
我相信那麼多的開心總會帶來希望
別忘了我們這裡還有魚
是不是你也和我一起在尋找
那種魚只有幸福的人看得到
誰用愛去擁抱
它就在周圍繞
陪你一直到老
我知道這些日子你要承擔多少哀傷
才可以面對破碎的夢想
我相信那麼多的開心總會帶來希望
別忘了我們這裡還有魚
在這裡沒有風浪不會搖晃不再心慌
當黑夜過去總有陽光
我陪你找個池塘蓋間平房忘掉哀傷
給自已一個有魚的地方
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()