close
今日係咪咪既牛一,晏畫同佢食完野本來話今晚同佢食飯再四圍行下,點知依隻懶訓豬豬訓晏豬訓到夜晚八點都唔願起身,最後要牛牛出動先叫到佢起身先至肯去洗面咋!

因為出面好大雨既關係,所以去左酒店付設既酒樓食飯,原本以為會好貴,點知同屋企樓下既茶樓差唔多錢,用埋出示酒店住客証仲有八五折添啊!埋單先至三百六十蚊,真係唔係好信自己係酒店入面食飯。

飽飽之後用左係 Body Shop 買既沖涼珠珠浸浸,勁正啊!不過唔知點解沖完有少少痕痕地咁,唔知係咪我皮膚敏感呢。

今晚我終於開始讀書書啦!本書係關於 HTML 同埋 CSS 既,我以前讀過既課程係接觸過 HTML,基本既 CSS 我都識識地,不過為左以後可以更加方便咁寫網網同埋做 CGI 既版面,決定俾一個星期時間自己要讀好依本書!

原來現代版既皆大歡喜還算可以接受,不過唔點點解好鬼死唔鐘意 (差唔多到憎囉) 果個死人林玉露......另外律政新人王都唔錯,仲有我鐘意既廖碧兒份。不過最最鐘意既都係亞視既射鵰英雄傳,金庸萬歲~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()