close
哇哇哇!依度超靚啊!不論係環境定係地方,雖然商場冇咩野好行,但係酒店樓下就係戲院同圖書館,對我黎講簡直既夢想中既天堂!

今日入到黎之後,我地成家人一齊落去買左d日常用品同埋叮叮既食物,之後我就成條死屍咁訓左係度,一覺訓到夜晚七點鐘。

食左個杯麵之後就走左去玩gym,雖然依度唔係好大,不過機械都算齊全,我每樣都玩左一次之後,再跑左十分鐘就去左焗焗囉。

是日趣事:

  • 成家人係商場行緊果陣,牛牛發現有間大型機舖,就好似個細路仔咁係度扭下扭下咁話:「我想入去玩bang bang槍啊~」

  • 入到一間好似蘿蔔城咁既舖頭果陣,牛牛又好似個細路仔咁係咁拿d玩具出黎睇同玩


經過左上述兩件事,由此可見我屋企依隻廿一樓既牛牛係既咁可愛同精靈呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()