close
今日同埋牛牛同豬仔去游水,咪咪就做佢既懶訓豬豬。牛牛原來已經成十年冇游過水啦,不過仲游得好好嘛!而我就俾佢地笑似遇溺多過似游水喎!我游一個直池,肥仔仔已經讓我半個先開始,但係佢來回一次我先游埋果半個......

因為游池果度有埋水力按摩,所以牛牛佢好開心咁玩左兩個鐘,仲話要日日去按按喎,睇下佢堅持到幾多日,嘿嘿!

到左四點我就上水啦,之後就去左焗焗,唔知點解今日得果四十五度,我平時焗開五十架嘛,搞到坐左成半個鐘都好似冇咩料到咁。

因為今晚有瑜伽同健康舞,所以冇玩gym就左,要返上去食d野先嘛!我係百佳買左盒魚香茄子飯,食完抖左陣陣就返去 CLUB。做左半個鐘熱身就上瑜伽堂,原來瑜伽好鬼難架,我d成身都傷過既硬骨頭好多動作都唔係咁好呢!不過個 MISS 有問我係咪第一次玩,仲讚我做得好添啊!跟住再跳左一個鐘健康舞,成個人就真係散晒囉~~

我諗今晚一定好好訓姐!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()