close
今日我邊度都冇去啊,由朝到晚都落好鬼死大雨,而且個人仲覺得累,所以留返係酒店陪牛牛。

雖然今日俾個人休息姐,冇話腦仔都休息嘛!其實我每晚都有刨書架,依家差唔多睇左大半本啦!寫左網頁咁耐,原來一直所用既野係好普通好基礎架咋,有唔少我都未用過既。我想係依段時間好好咁學多d野,因為我發覺自己真係好鐘意寫網頁,暫時由最簡單既入手,慢慢咁學多d,遲d如果身體許可又搵到工的話,先正式去修讀有關既課程,依家就從自修開始~~

今日開始屋屋裝修囉,唔知到時間屋屋會變成點呢!好期待喔~~~

今晚同牛牛一齊睇皇馬對港聯,同佢口頭輸賭,佢話皇馬入三球我話入四球,結果我贏左呢~老實講我唔係咁好碧咸架咋,我都唔覺得佢靚仔既,應該話佢果款同我口味唔同掛!睇完場波我反而覺得皇馬既波迪路同斯拉迪斯、仲有港聯既文彼得同埋守龍門既范俊業反而幾合我眼緣呢~
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()