close
今日拎左d燈返左屋企,順便話俾師傅聽d電制插頭位係邊。點知個師傅遲到 (佢話尋晚俾人捉左去打麻雀所以訓晏左喎),係佢未到之前,牛牛同豬仔就同舖地磚果個師傅傾計 (佢地分開泥水、電線同油油既師傅架),果個師傅話露台果度個地台斜既,要整返平黎舖地磚既話可能會開唔到廁所門同埋冇左個去水位 (我住緊舊式 H 字型五人單位),好在度過尺寸之後可以試下改門較位睇下得唔得,唔得既話就只有換廁所囉!而去水位則一定要再做過呢!

到左十二點左右咩都搞掂晒之後,我地三個人去左屯門既海馬特賣場睇傢俬,豬仔係報紙睇中左佢地既梳化床,而且海馬減價推銷,順便睇下仲有咩平喎!入到置樂個清貨場,得兩個舖位好鬼細,好多都係得相睇,不過佢地都睇中左兩個衣櫃、一張雙人床、一張梳化床同一套飯桌連四張椅。計埋全部大約三千五左右,我果張床就未決定,我依家未有心水,遲多兩日再算啦!個 sales 姐姐話如果要買既就要早d,因為要最少十日,最好預佢兩個星期先有貨喎。咪咪今日不在場,所以都冇落實,始終都要等埋皇太后大人肯首先喎!

今晚我自己整薯蓉食,有洋蔥、煙肉同腸仔!食到我飽到上心口!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()