close
其實尋日寫日記果陣已經想寫,原來我已經成個月有多冇寫過啦!一黎自己懶,二黎就係刻意唔寫既。

係剛剛過去既依個月,無論係我屋企或者我個人身邊都發生左好多事,好事壞事都有,令到我既心情上落好大仲有d情緒失控,搞到我咩都唔想理唔想做,咁橋又係依個時候俾人偷圖之餘,我只係去左佢果留言板度話:「唔好意思啊,我畫既圖係唔可以當做素材用,唔該你換其他素材圖做背景啊。」點知果個人唔夠一個鐘就已經刪左我個留言.....

其實果排都係唔係好滿意個站,橫睇掂睇左睇右睇都覺得個站好黑我憎,點睇都唔順眼,加埋依單野嬲嬲地咪停鬼左佢先囉,暫停對我或者對個站黎講都算係件好事黎既.....

唔開心既野唔講啦!聽日我就會同屋企人入海逸啦!希望依個假期能夠開開心心咁盡情咁過!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()