close

天文台話尋晚開始會凍,所以我地已經一早將花花搬左入廳,諗住等佢唔會凍,點知今朝咪咪餵佢果陣,花花個身凍冰冰都唔暖既,好在尋晚唔係真係凍咋,唔係就慘啦!睇書話 d 寶寶圍埋一齊會互相取暖,不過花花只係得佢自己一個,所以我地專登買左火數高 d 既枱橙返黎,將花花搬左入個膠箱度,用枱燈照住佢,冇幾耐佢又暖烘烘仲訓到成隻豬仔咁添。今日晏晝花花繼續學行路,依家佢爬手指樓梯既速度快左,但仲係未企得穩,行路果陣個屁屁係拖住黎行既。

住係隔離屋既陳生佢地今日開始裝修囉,所以好嘈嘈,嚇到 b 太今日成日都好唔自在,仲係咁係度叫,我地已經有安撫佢,本身 b 太已經特別細膽,家陣有左蛋蛋仲特別敏感,至於傻雞都有 d 唔耐煩,到左黃昏隔離冇再鑽野,佢兩個先叫定返 d 。希望聽日佢地會定 d 唔好再咁驚啦。

自從換左細孖寶間屋之後,脾脾變到好惡,成日打死肥仔,死肥仔入新屋屋又趕佢出黎,我地同死肥仔玩果陣,脾脾又打佢喎!牛牛鬧又鬧過打又打過,脾脾都係咁。跟住我話,脾脾佢鬧緊情緒,佢唔鐘意我地換左佢間屋屋,所以搵死肥仔黎發脾氣。咁又係既,先前間屋屋好密實,脾脾入左去我地就只有係門口度裝,而家間屋屋有三個門口,基本上佢係入面點樣我地都睇到,再加上換屋果日嚇左佢餐飽,又換過晒籠入面既擺設,俾著人都唔鐘意同唔習慣啦,可況係隻一歲未夠既 BB 雀!

希望我家既五寶飯都可以快 d 定定同習慣啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()