close

傻花每日都係度學習,學行路、學叫、學轉身、學企直、學 r 毛、不過佢最叻既都係做噴射機,每次餵完佢食糊糊,都會噴到我地週身同四圍都係。我地已經圍住佢先,隻衰妹會企定定,等到我地都放晒手,行兩步之後再噴。

除左咁之外佢仲識得睇人眉頭眼額,知道我地要餵佢,就走黎走去唔俾我地捉住佢,所以我地都同佢玩,等佢冇左回事之後,一下就捉住佢,果一刻佢果眼神好得意,好似「哎呀!衰左添!」咁樣!睇下睇下佢,佢好鬼多表情同古靈精怪,見到我地係度唔理佢又會叫喎,又爛玩唔願訓,因為依家放左佢入廳,所以通常都有人係佢身邊,牛牛尋晚睇波,坐左係佢隔離,咁睇波緊係專心架啦,傻花見牛牛係度又唔係同佢玩,就係咁係度行黎行去,又係咁 bu bu bu,搞到牛牛專心唔到睇波,最後都係將佢放係手指,一邊同佢玩一邊睇。

臭臭佢地仲係好專心一致咁孵佢地既蛋蛋,佢兩公婆好似變左不問世事咁,除左冇食食果陣會叫我地之外,其他時間都唔理我地既。

死肥仔同脾脾都仲係咁,但係脾脾既攻擊性強左,成無端端就打死肥仔,我地都唔知點好囉!但係死肥仔又好似冇咩野咁,除左脾脾既突發性咬咬之外,佢兩個又冇咩野喎,會一齊玩同咀咀,我地就估唔知脾脾係咪好似 B 太咁有神經病!

話時話啊,唔係睇過書,我都唔知原來雀仔都有神經病 = =

arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()