close
平日呢,通常最多一個星期就會幫四寶寶沖涼涼。沖涼既方法就係用噴噴式既水壺,噴到佢地都濕淋淋之後,再用暖風既風筒既時吹乾,吹乾之後佢地個身就會冇晒味味。

因為大孖寶佢地又開始生蛋蛋,所以我地都唔敢點搞佢地。雖然話依排唔係好熱都幾涼爽,但係佢地兩隻野日日都屈係間屋度孵蛋,所以個身都好大陣味味。話時話啊,果陣味味唔係話臭果種喎,點講呢,就好似你入左間賣寵物既舖頭,你會聞到一大陣寵物味,可能有 d 人會唔鐘意而覺得臭,但係有養開寵物既都唔會覺囉。

離左題添,講返對大孖寶,咁傻雞佢有另一個花名叫臭臭嘛,由星期六開始我已經係度話,臭臭佢好大陣味啊,不如同佢地沖涼啦!但係牛 b  同豬仔話唔好,驚影響佢地孵蛋喎,所以就不了了之。而隨著日子既過去,佢地兩隻大孖寶就越黎越大陣味,我每次同臭臭玩果陣我都會講:「臭臭今次真係變左好臭臭!」

到左尋日啦!晏晝開始兩隻大孖寶就唔係入屋孵蛋喎,係咁係個籠度叫同拍翼仔,又係咁 r 毛毛喎,我咪講笑話:「你地係咪想沖涼涼啊?」咁傻雞同大隻隻就係度扭下扭下個屁屁,我咪諗住叫豬仔同佢地沖涼涼啦!點知個豬仔掛住打機唔去喎,又話由得佢地叫下一陣就冇架啦!點知佢地就叫足成個鐘頭!連牛牛問佢地咩事事,佢地兩隻就係咁鬆開毛毛喎,因為牛牛都唔主張係依個時候搞佢地,所以同佢地玩左一陣就返出去睇電視囉。

因為大孖寶個籠就放係我房門口,佢地兩隻係咁叫喎,我望過去佢地就係度扭下扭下咁唔叫,睇到好似唔知點咁,又唔係冇野食啊,換左水又加左生果,有胡蘿蔔同粟米,點解仲係度扭計呢!唔通真係俾我講中左佢地想沖涼?於是我又走埋去問佢地:「係咪真係想洗臭臭啊?」佢地就企定係度張開對翼仔,好似平時同佢地洗臭臭咁既姿勢,所以我咪入去用噴噴壺同佢地沖涼啦!佢地一見到個噴噴壺不知幾開心,企到定定再張開對翼,前面淋濕左就自己轉個屁屁果黎噴,我都仲未開風筒啊,佢兩個已經係度搶位等吹吹啦!睇見佢地咁真係覺得好可愛!

洗完臭臭既傻雞即刻冇晒味味,兩個一齊係度互相 R 毛毛,之後就食食囉!本來想同對細孖寶洗埋,但係死肥仔太易感冒啦!加上尋日冇日頭又涼,佢地兩隻又唔臭,所以牛牛話唔好同佢地洗洗囉!

係打緊依篇寶寶日記既時候,傻雞佢係度 bu bu bu 咁叫,因為已經係晏晝五點,夠鐘同佢地洗底盤同埋換食食!仲有就係牛牛同佢地玩玩既時候囉!

我家的四隻寶寶真的很可愛喔!
arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()