close

因為細孖寶間屋細,而死肥仔同脾脾日益肥壯,所以佢地兩個一齊入屋屋既話會非常極之地擠迫。用想像的話,就像將兩舊肥厚厚既毛毛球硬塞入一個小空間,雖則係我地既角度見到咁會覺得佢地好可愛,不過大熱天時既話就慘慘囉!所以家陣佢地兩個係輪住咁入屋仔訓,夜晚果陣見到一隻係出面孤單單咁,我地就決定要幫佢地換過間大 d 既屋。

今日一早起身,我地一家人去麥當當食完野,就搭火車出去旺角雀仔街。除左傻雞同 B 太係聯和壚既雀仔舖買之外,死肥仔、脾脾、同埋佢地既籠啊屋啊,都係旺角雀仔街買架。連佢地食既糧啊、雀粟、仲有平時玩果 D 玩具都係。

我地習慣每次去到都會行下先,不過就會係返同一間舖頭買野。我地行緊去平時買屋買玩具既舖頭果陣,離遠就見到老闆放左一盤剛剛出世一個月既雞尾鸚鵡寶寶係度。雞尾鸚鵡即係大孖寶:傻雞同 B 太果隻種,不過呢,大孖寶係變種既黃化雞尾鸚鵡。

咁我一見到有寶寶就即刻走埋去同佢地玩啦!依批寶寶應該由人親手餵大,所以都唔怕人。其中有一隻寶寶我地離遠已經見到佢特別醒目,一黎佢企左上盤邊,二黎佢好鬼醒,見到人就撩人玩,叫佢又識應人喎!總之就好鬼死醒目啦!我同佢玩得好開心,就連豬仔同牛牛都話佢好醒,咪咪又好鐘意佢喎!不過佢地話屋企已經有四隻啦,所以都係唔買咁話。

係佢地三個係度選屋果陣,我仍然繼續同果隻寶寶玩,咪咪見我咁樣,又走埋黎,點知佢一埋到黎,隻寶寶就唔理我,係咁同咪咪玩,咪咪伸隻手指過去,佢用個頭鍚鍚之後仲走埋上去咪咪隻手指度企喎!咪咪開心到不得了,係咁話佢好醒啊!依個時候豬仔就話:「佢知道係你話事買唔買,所以唔理你個女走黎理你!」咪咪同佢玩左一陣,真係覺得佢好醒又好精靈,於是都係忍唔住同老闆開價,起初老闆開百二,咪咪話貴喎,回價八十,老闆話好啦賣啦,就係咁屋企又多左隻寶寶囉。

依隻寶寶真係 baby 黎架,佢只有一個月大,剛剛出完毛毛,而佢係原種既虎皮鸚鵡,係囡囡黎,灰灰綠綠咁好靚架!等時佢大個囡之後會好靚女架!因為佢依家灰灰黑黑咁,我一開始幫佢改左個名叫「小黑 B」,不過俾豬仔同咪咪否決定。因為「小黑」依個名對我地屋企有特別意義,而關於「小黑」既故事就唔係度長述囉!遲些有空在自言自語那裡說好了。回正題囉!因為新寶寶依家既毛毛有好多種唔同既顏色,咪咪就話要叫佢做「花花」。因為我堅持佢要有個 B 名,所以佢個 B 名就叫做「花 B」。

花花佢家陣仲要人餵,而且未識企定,學緊行路咋,見到佢肥 do do 咁係度左搖右擺咁學行路,真係好鬼死得意架!佢仲未識得轉身啊,企左係度之後就只係識得企同一個方向,唔識自己掉轉企望去另一邊。佢除左鐘意人同佢掃背背之外,仲鐘意人摸佢頭頭同咬人手指。

夜晚我地試過自己餵過花花兩次,依家開始熟習點樣餵小 baby 囉!不過呢,要記得餵佢地之後先沖涼,因為佢地會噴到你成身都係糊糊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()