close

傻花佢開始學飛啦!不過佢對翼仔俾老闆剪過,所以飛唔起又飛唔遠,我地已經好小心咁睇住佢,點知尋晚都係發生左意外。因為我感冒既關係,豬仔同牛牛實施人畜分離政策,唔准我接近傻花。所以我都係聽返黎冇親眼見。

事源尋晚豬仔想餵傻花果陣,牛牛將傻花係個箱度拿出黎,就係依個時候,傻花突然間伸開對翼仔,係牛牛隻手指度向外一跳,一邊拍拍拍對翼仔一邊向下跌,跌左落地下。牛牛同豬仔即刻好驚咁捉住佢放返上將食飯枱度啦!望落去佢好似冇咩咁,只係好驚咁係度好急咁透氣,仲成日貼住牛牛同豬仔隻手係度撒嬌,佢兩個見佢咁樣就話佢唔識飛做咩學人飛呢!家陣嚇死啦!睇你仲敢唔敢啊!傻花就 bu bu bu 咁係咁撒嬌,好似話佢唔敢啦!之後豬仔就餵佢食糊糊啦!食緊果陣,牛牛就話,點解傻花行路果陣拐下拐下既,豬仔就唔為意喎,到餵晒 d 糊糊之後,傻花通常會係將食飯枱度散步步架嘛,點知佢企定定唔郁喎!豬仔咪推佢叫佢行下囉,傻花好唔情願咁係度行,行到枴枴下,企左果陣又縮起隻左腳喎,跟住牛牛就話,死囉唔知係咪頭先佢整到呢!佢地捉住傻花黎檢查又唔多覺邊度唔妥,但係佢又剩係單腳企又唔肯行,最後佢地都唯有放佢返膠箱,等佢休息下先。

尋晚我訓唔著,成晚都冇訓,我有出廳望過隻傻花,成晚都單腳企係度訓。今朝咪咪返黎餵佢果陣,我就同佢講,傻花好似整到隻腳仔喎!咪咪話唔係啊嘛,就好緊張咁檢查啦!睇到佢左腳仔個關節位紅左同緟左,我地咪用獅子油幫佢楂囉!就係咁每餐餵佢果陣都幫佢楂藥油,之後佢又開始行下行下咁,冇話企左左囉!

教養雀果本書話,雀仔好少會骨折,最易既就係初初學飛果陣,睇黎我地都要緊加小心咁睇住佢囉!

傻雞同 b 太都係咁啊,唔多點理人。不過今朝我地將傻花拿出露台晒太陽果陣,都出左黎一陣睇傻花,可能佢地雀仔有溝通知傻花整親掛,又或者見我地咁多個都企晒係度掛。

至於死肥仔同脾脾呢,睇黎佢地對傻花好有興趣,不過死肥仔就有 d 呷醋,因為牛牛掛住理傻花少左同佢玩,所以今朝死肥仔咬左牛牛一啖大大啖應應的,咬到牛牛叫痛都唔放手。

雀仔都好有靈性架,而且都好有感情!

arrow
arrow
    全站熱搜

    妮可喵 [A-Miu] 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()